LET OP! LANGERE LEVERTIJDEN IVM OPHEFFINGSUITVERKOOP

Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling plaats je eenvoudig en snel door de volgende stappen te volgen:

  • Plaats je artikelen in het winkelmandje
  • Klaar met winkelen? Controleer je winkelmandje
  • Vervolgens ga je naar ‘ga door met afrekenen’
  • Controleer je persoonlijke gegeven en het afleveradres
  • Check check dubbel check? Klik dan op ‘betalen’
  • Kies een betaalwijze en plaats je bestelling definitief

Welke betaalmogelijkheden zijn er bij MUCK & MOON

MUCK & MOON biedt de mogelijkheid om te betalen via:

  • iDEAL
  • Paypal
  • Klarna
  • Visa
  • Mastercard
  • Bancontact
  • MUCK & MOON Cadeaukaart

Is het mogelijk de artikelen in het echt te komen bekijken?

Helaas hebben wij geen fysieke winkel om de artikelen te komen bekijken. MUCK & MOON The Label is wel verkrijgbaar in andere (fysieke) winkels.

Waar kan ik mijn kortingscode invoeren?

Voeg de artikelen die je wilt afrekenen toe aan je winkelmandje. Controleer je bestelling en start het afrekenproces waar je de kortingscode kunt invoeren. Let op, diverse kortingscodes zijn niet met elkaar te combineren.

Het artikel is niet op voorraad, kan ik deze wel reserveren?

Helaas kunnen wij geen artikelen reserveren. Je kunt bij diverse artikelen wel je emailadres achterlaten, je ontvangt dan een mailtje zodra het artikel weer op voorraad is.

Hoe lang duurt het voor een artikel weer op voorraad is?

Wij proberen uitverkochte artikelen zo snel mogelijk weer op voorraad te hebben. We bestellen direct weer bij de leverancier of ons atelier gaat aan de slag om de artikelen zo snel mogelijk aan te vullen.

Is het mogelijk om mijn bestelling voor verzending nog te wijzigen of annuleren?

Helaas is het niet mogelijk om je reeds geplaatste bestelling te wijzigen voor verzending in verband met automatische processen in ons magazijn. Controleer je bestelling dus altijd goed.

Hoe lang is mijn cadeaubon geldig en moet deze in één keer verzilverd worden?

Je cadeaubon is onbeperkt geldig en dient in één keer verzilverd te worden. Het is helaas niet mogelijk dit in verschillende delen te doen.

Verzenden

Wanneer wordt mijn pakketje verzonden?

MUCK & MOON verstuurt jouw pakketje altijd binnen 1-3 werkdagen. Artikelen die gepersonaliseerd worden hebben een levertijd van maximaal 10 werkdagen.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor brievenbuspakketje rekenen wij verzendkosten € 3,95 binnen NL. Past jouw pakketje niet door de brievenbus? Dan versturen wij deze via pakketpost, de kosten hiervan zijn binnen NL € 6,95

De track & trace werkt niet, HELP!

Zodra wij het pakketje verzonden hebben krijg je hier bericht van. De track & trace wordt zichtbaar zodra deze is ingescand bij het verzendbedrijf. Het kan soms iets langer duren voordat deze zichtbaar is.

Kan ik het pakketje ophalen bij een ophaalpunt?

haal je jouw pakketje liever op bij een ophaalpunt? Dat kan! Kies tijdens het bestellen voor de optie ‘ophalen bij afhaalpunt’. 

Wanneer zijn de verzendkosten gratis?

Verzenden is gratis bij een minimale bestelling van € 75,-

 

Mijn bestelling is voor iemand anders, kan ik dit rechtstreeks naar die persoon toesturen?

Dat kan, let er dan wel op dat je bij het afleveradres het adres invoert waar het naartoe gestuurd moet worden.

Retourneren

Mag het pakketje retour als deze niet aan mijn wensen voldoen?

Ja dat mag, let wel op dat je aan de eisen voor retouren voldoet. Deze lees je hier

Wat zijn de kosten voor het retouren van mijn bestelling?

De kosten voor retour zenden bedragen €6,95, deze worden ingehouden op het bedrag dat je van ons retour krijgt.

Oeps, er is een verkeerd artikel geleverd

We’re only human, dus helaas kan het eens gebeuren dat er een verkeerd artikel geleverd wordt. Laat het ons weten via info@muckenmoon.nl en dan lossen we dit op.

Mijn levering is beschadigd

Heel vervelend. Maak een foto van de beschadigde verpakking of het artikel en neem contact met ons op via info@muckenmoon.nl